tisdag 12 februari 2013

Det har varit synd om oss

Vi har haft vinterkräksjukan i helgen. Den fruktansvärda, fasansfulla vinterkräksjukan, och den var precis så hemsk som man hör talas om. Hela familjen var helt däckad, och vi hoppas att vi aldrig någonsin ska behöva genomlida det igen (eller något värre, förstås).

Jag tänkte bespara er de äckliga detaljerna, och bara tala om att vi nu är i stort sett friska. Däremot kommer kanske inte mina foton bli lika skarpa som förut, eftersom jag var så trött att jag råkade sätta telefonen bredvid byrån istället för på den. Den föll förstås i golvet och sprack, och nu har jag tejpat den och tejpen kom över kameran.

Trots att han är suddig blev palten i alla fall väldigt glad när han äntligen fick komma ut efter helgens isolering i lägenheten:

3 kommentarer:

  1. Fy för den lede! Skönt att ni är friska nu iaf. Vi har klarat oss, peppar peppar...

    SvaraRadera
  2. Usch vad tråkigt! Skönt att ni mår bättre! Vad fina kläder Eyvind har! Det kanske är därför han är så glad också ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Mössan har hans farmor gjort till hans pappa (och hans syskon) för sådär 30 år sedan, men den är fortfarande snygg.

      Radera